Friday, November 15, 2013

The Moon Represents My Heart 月亮代表我的心 - Teresa Teng 鄧麗君




歌名:   月亮   代表   我的              
演唱:   邓丽君   
 
                        
            几分   
我的            
我的            
月亮   代表   我的      
                        
            几分   
我的      不移   
我的      不变   
月亮   代表   我的      
轻轻               
已经   打动   我的      
深深               
      思念      如今   
                        
                  
      想一想   
      看一看   
月亮   代表   我的      
~~~~MUSIC~~~~  
轻轻               
已经   打动   我的      
深深               
      思念      如今   
                        
                  
      想一想   
      看一看   
月亮   代表   我的      
      想一想    
      看一看   
月亮   代表   我的      
~~~~MUSIC~~~~  


English Translation :

You ask me how deep my love for you is,
How much I really love you…
My affection is real.
My love is real.
The moon represents my heart.
You ask me how deep my love for you is,
How much I really love you…
My affection does not waver,
My love will not change.
The moon represents my heart.
* Just one soft kiss
is enough to move my heart.
A period of time when our affection was deep,
Has made me miss you until now.
* You ask me how deep my love for you is,
How much I really love you.
* ** Go think about it.
Go and have a look [at the moon],
The moon represents my heart.
Repeat *
Repeat **

Terjemahan Indonesia :

Kamu bertanya kepada saya seberapa dalam cinta saya untukmu,
Adalah Sebegitu besarnya saya sungguh-sungguh mencintaimu ...
Kasih sayang saya adalah nyata..
Cintaku nyata..
Bulan pun mewakili isi hatiku.
Kamu bertanya kepada saya seberapa dalam cinta saya untukmu,
adalah sebegitu besarnya saya sungguh-sungguh mencintaimu ...
Kasih Sayang saya tidak akan goyah,
Cintaku tidak akan berubah..
Bulan pun mewakili hatiku..
* Hanya satu ciuman lembut
cukup untuk menggerakkan hatiku.
Sebuah periode waktu ketika kasih sayang kita begitu mendalam,
Telah membuat saya merindukanmu sampai sekarang.
* Kamu bertanya kepada saya seberapa dalam cinta saya untukmu,
adalah sebegitu besarnya saya sungguh-sungguh mencintaimu ...
*** Cobalah pikirkan baik-baik..
Coba dan melihatlah [ke arah bulan],
Bulan pun mewakili hatiku.
Ulangi *
Ulangi **
 

Pic source : https://www.flutenotes.ph/2015/04/the-moon-represent-my-heart-teresa-teng.html 

No comments:

Post a Comment