Monday, June 2, 2014

"WOMAN" - JOHN LENNON



Woman I can hardly express,
My mixed emotion at my thoughtlessness,
After all I'm forever in your debt,
And woman I will try express,
My inner feelings and thankfulness,
For showing me the meaning of success,
oooh well, well,
oooh well, well,

Woman I know you understand
The little child inside the man,
Please remember my life is in your hands,
And woman hold me close to your heart,
However, distant don't keep us apart,
After all it is written in the stars,
oooh well, well,
oooh well, well,

Woman please let me explain,
I never mean(t) to cause you sorrow or pain,
So let me tell you again and again and again,
I love you (yeah, yeah) now and forever,
I love you (yeah, yeah) now and forever,
I love you (yeah, yeah) now and forever,
I love you (yeah, yeah)....

Translate :
"Woman" 

Perempuan saya hampir tidak mampu mengungkapkan, 
saya campurkan emosi pada kesembronoan/ketidakbijaksanaan diri saya, 
Pada akhirnya semua saya selamanya dalam perasaan bersalah padamu, 
Dan perempuan saya akan mencoba mengungkapkan, 
Perasaan batin saya terdalam dan terima kasih, 
Untuk menunjukkan kepada saya arti kesuksesan, 
oooh baiklah...
oooh baiklah... 

Perempuan saya tahu kamu mengerti 
sifat kekanakan-kanakan ada di dalam diri seorang pria, 
Harap selalu diingat hidup saya ada di tangan kamu, 
Dan perempuan terus dekatkanlah saya dalam hatimu, 
Bagaimanapun, jarak yang jauh tidak akan memisahkan kita, 
Pada akhirnya semuanya telah tertulis di bintang-bintang, 
oooh baiklah...
oooh baiklah... 

Perempuan tolong biarkan saya jelaskan, 
saya tidak pernah bermaksud untuk membuatmu sedih atau sakit, 
Jadi biarkan saya memberitahu kamu lagi dan lagi dan lagi, 
saya mencintaimu (yeah, yeah) sekarang dan selamanya, 
saya mencintaimu (yeah, yeah) sekarang dan selamanya, 
saya mencintaimu (yeah, yeah) sekarang dan selamanya, 
saya mencintaimu (yeah, yeah) ....

No comments:

Post a Comment