Wednesday, August 26, 2015

"Crying Bird" - Tangisan Burung -

When i am alone, i am thinking of you..
Don't you know i am always miss you.
i'm just sitting here, dreaming of you..
Hope that you feels the same way.
Don't know why, you were gone away..
i'll just waiting here until the days gone by.
Don't know when you will come again to see me..
Why don't you know i love you this much..
you always make me crawl.
Don't know what to do anything without you..
i'll just sitting alone here waiting for you..
Waiting for your love until i'll die..
i will always love you..

Translate :
Ketika saya sendirian, saya berpikir untuk Anda...
Anda tidak tahu saya selalu merindukanmu..
saya hanya duduk di sini, memimpikan Anda..
berharap bahwa Anda merasakan hal yang sama..
tidak tahu mengapa, Anda telah pergi jauh..
saya hanya akan menunggu di sini sampai hari-hari berlalu...
tidak tahu kapan Anda akan datang lagi untuk melihat saya...
kenapa tidak Anda ketahui saya sangat mencintaimu...
Anda selalu membuat saya merangkak...
tidak tahu apa yang harus dilakukan apa-apa tanpa Anda...
saya hanya akan duduk saja di sini menunggu untuk Anda...
menunggu cinta Anda sampai saya menjelang mati...
saya akan selalu mencintaimu...

Written by : Kepik Romantis/PVA (24/08/15)

No comments:

Post a Comment