Wednesday, August 26, 2015

"Two Love Birds" - Percintaan Dua Burung -

Wherever i go, you always following me..
Flying to the sky until deep into the jungle..
Wherever i stay, you always stay beside me..
Loving you is always makes me happy..
Beside you is always feels safety..
Every seasons come and going..
Every years passing through the sky..
Every night watching all the moonlight..
And all the stars in the sky be the witness,
of our love until the end in our breath in this world...
You are the only one reason i love for of all my life..

Translate :
Kemanapun saya pergi, Anda selalu mengikuti saya..
Terbang ke langit sampai jauh ke dalam hutan...
Di manapun saya tinggal, Anda selalu tinggal di samping saya...
Mencintai Anda selalu membuat saya bahagia...
Di samping Anda selalu merasa aman...
Setiap musim datang dan pergi...
Setiap tahun melewati langit...

Setiap malam menatap semua sinar bulan...
Dan semua bintang di langit menjadi saksi...
cinta kita sampai akhir nafas kita di dunia ini...
Anda adalah satu-satunya alasan saya cinta untuk semua hidup saya.

Written by : Kepik Romanis/PVA (24/08/15)

No comments:

Post a Comment